Механізм захисту прав споживачів

Закон України "Про захист прав споживачів"
Закон України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг"

У разі будь-яких порушень з боку фінансової установи потрібно звертатися до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг), яка знаходиться за адресою: вул. Бориса Грінченка, 3, м. Київ, 01001, тел. відділу звернення громадян: (044) 234-99-07; електронна пошта: office@nfp.gov.ua.
Скарги та звернення громадян приймаються також через веб-сайт Нацкомфінпослуг - сторінка «Електронна взаємодія» через ФОРМУ ДЛЯ ПОДАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ЗВЕРНЕННЯ: https://www.nfp.gov.ua/ua/Elektronne-zvernennia.html
Також було відкрито Громадську приймальню Нацкомфінпослуг, основними завданнями якої є:
• надання інформаційної допомоги, в тому числі про права та способи захисту інтересів споживачів фінансових послуг;
• систематизація пропозицій стосовно покращення функціонування ринків небанківських фінансових послуг для їхнього врахування у регуляторній та нормотворчій діяльності Нацкомфінпослуг;
• розгляд та розв’язання проблем громадян; особлива увага приділяється громадянам, які потребують соціального захисту та підтримки.
Звертаємо увагу, що з 01.07.2020 року органом контролювання ломбардної діяльності стає Національний банк України.